La Altex, mai ai Black Friday in…mai!

1

Cu o experienta de 23 de ani, Altex Romania inseamna 2 nume importante pe piata de electro-it din Romania: Altex Retail si Media Galaxy Retail. Zilnic, 20.000 de produse ajung in casele consumatorilor, ponderea offline vs on-line fiind de 80% –20%.

Anul 2015 a insemnat o cifră de afaceri de 433 milioane de euro, mai mare cu 30% față de 2014. O crestere sustinuta de starea generala a pietei, dar si de preluarea foștilor clienți Domo.

In ceea ce priveste fidelizarea publicului, Altex Romania propune strategia celor mai bune preturi. Campania cel mai mic pret din Romania inseamna ca Altex nu doar plateste diferenta celui mai mic pret, dar isi recompenseaza clientii cu dublul diferentei.

Alaturi de campaniile sezoniere si Noaptea Devoratorilor de Prețuri, Altex propune
 un Black Friday 
in fiecare anotimp. La Altex iarna e ca vara si asta pentru ca Black Friday e la moda indiferent de anotimp. Black-Friday-ul de primavara este programat pentru luna mai.

In ceea ce priveste cele mai vandute produse ale anului trecut, romanii au cumparat 1 milion de televizoare, ceea ce inseamna o crestere de aproape 8%. Un procent care se asteapta sa creasca anul acesta, avand in vedere evenimentul Euro 2016.

Piata de electrocasnice a fost de asemenea in crestere, masinile de spalat si frigiderele fiind cele mai cumparate produse white goods, cu cresteri de 13% si respectiv 17%.

Conform GfK, anul acesta piata de electro-it va creste cu 10 – 15 % si la 20% pentru electrocasnicele cu specificații superioare.

 

 

 

Share.