Vânzările Miele România au crescut cu peste 50% în 2016

1

Miele a înregistrat o creștere a vânzărilor de 56% pe piața din România, în 2016, comparativ cu 2015. Anul trecut, compania a realizat o cifră de afaceri de 24,5 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele (aproximativ 6.000 de unități), mașinile de spălat rufe și uscătoarele (peste 2.000 de unități) și mașinile de spălat vase.

miele romania

Cea mai importantă investiție din 2016 în România a fost reprezentată de inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți. Scopul investiției de 100.000 de euro a fost de a oferi o accesibilitate mai bună clienților Miele. Astfel, la finalul anului trecut, numărul total de magazine exclusive Miele din România a ajuns la șapte, în cadrul acestora fiind comercializate doar produsele brandului. Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine vor continua și în acest an.

În 2016, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus în România, K20.000 BlackBoard Edition, primul frigider din lume cu front de tablă neagră, plita cu inducție și hotă TwoInOne. Totodată, alături de acestea, Miele a mai lansat anul trecut aspiratorul C3 Comfort Boost Ecoline, dotat cu funcţia Boost, prin care se activează automat puterea de 1200 W pentru un plus aspirare, două noi modele de mașini de spălat rufe din gama basic,  WDB 030, cu capacitate de 7 kg și WDD 030, cu capacitate de 8 kg și mașinile de spălat vase cu program scurt de spălare, G6000 EcoFlex.

 

 

Share.